به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، رضا جوان ، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه گفت: با توجه به اینکه همسطح سازی دریچه های آب و فاضلاب و... در سطح معابر شهری جزء اهداف طرح نگهداشت شهر می باشد و به منظور رفع چاله ها و خدمات رسانی بهتر به شهروندان ، همسطح سازی دریچه ها به صورت مستمر در معابر محلات شناسایی و مرمت آنها در دستور کار معاونت قرار دارد .

او ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون به کمک اکیپ عمرانی منطقه، ۲۳۰ مورد عملیات همسطح سازی دریچه شناسایی و مرمت شده که اکثریت آنها در ناحیه دو و سه صورت گرفته است. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۳ به بهسازی انهار و نوسازی جداول و کانیو در نواحی چهارگانه اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی ، بهسازی انهار  و نو سازی جداول و کانیو در  معابر منطقه توسط عوامل اجرایی فنی و عمرانی اجرایی شد.

او تصریح کرد: با عنایت به اهمیت رویکرد محله محوری و ارتقای کیفیت زندگی ساکنین محلات ، ساماندهی انهار در سطح نواحی چهارگانه در قالب احداث نهر وکانیو، مرمت تک جدول و مرمت انهار قدیمی انجام شده است.

معاون فنی وعمرانی خاطر نشان کرد: همچنین روند اقدامات عمرانی در قالب طرح نگهداشت شهر در منطقه ۱۳ تا پایان سال ادامه دارد و شهروندان در صورت نارضایتی از عملیات عمرانی و یا کیفیت کار پیمانکاران می توانند موارد مورد نظر را از طریق پیام های ۱۳۷ و یا ۱۸۸۸ به اطلاع برسانند تا مورد بررسی و تجدید نظر قرار گیرد.