به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴؛ کامبیز مصطفی پور با بیان این خبر گفت: به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و با محوریت آموزه های متعالی قیام عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع)، ویژه برنامه های فرهنگی با عنوان "با یاد تو شهر جان گرفته" با استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری و مشارکت نهادهای مردمی در محلات به اجرا درمی آید.

مصطفی پور فعالیتهای این عنوان برنامه را در قالب برنامه های متنوع آئینی و مذهبی برشمرد و افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شهروندان تمامی فعالیت ها با تاکید بر رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می شود.

وی به فضاسازی محیطی در معابر، میادین و خیابان های اصلی منطقه اشاره کرد و گفت: مشارکت در برپایی مراسم های سوگواری، قدردانی از پیرغلامان و خادمان حسینی، اجرای کوچه های حسینی، اجرای نمایش های آئینی در فضای باز، نمایشگاه های کتاب شورحسینی، عقلانیت دینی و تولید و توزیع اقلام فرهنگی از جمله فعالیت های پیش بینی شده در این ایام هستند.

شهردار منطقه ۱۴ اجرای کاروان سیار استقبال از محرم، مراسم دمام زنان حسینی در میادین منطقه و ده ها فعالیت فرهنگی که در سرای محله ها و مراکز فرهنگی به اجرا در می آید را از دیگر برنامه های دهه اول محرم ۱۴۰۰ برشمرد.