به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مجتبی شکری در حاشیه افتتاح این مرکز ضمن تقدیر و خدا قوت به مدافعان سلامت و خدمتگزاران سنگر مقابله با کرونا گفت: با آغاز به کار این مرکز افزایش ظرفیت تزریق تا ۸۰۰ دوز واکسن در روز به شهروندان را شاهد هستیم.

او افتتاح این مرکز را گامی مهم در افزایش سرعت واکسیناسیون خواند و افزود: جانمایی لازم برای افتتاح یک مرکز دیگر در ناحیه یک صورت گرفته که انشاالله با افزایش این مراکز سرعت روند خدمت رسانی در این عرصه به شهروندان فراهم می شود.

وی با اشاره آغاز به کار سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در بوستان  پیروزی و فعالیت دو مرکز  دیگر در بوستان جنگلی سرخه حصار و نیروی هوایی  ابراز داشت: واکسیناسیون یکی از بهترین راه‌های مقابله با بیماری کرونا است، حالا که نزدیک دو سال است با این بیماری و ویروس چموش و ناخوانده جامعه ما روبرو هستیم امیدواریم مردم با استقبال بیشتر برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.

شکری در پایان  ضمن قدردانی از تلاش ها و از خودگذشتگی های مدافعان سلامت گفت: شهرداری منطقه۱۳ از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمام تلاش خود برای همراهی با کادر  بهداشت و درمان و مقابله با کرونا در منطقه۱۳ انجام داده و با تمهیدات پیشگیرانه و رعایت تمامی دستور العمل های بهداشتی مقابله با کرونا در  منطقه،‌ در کاهش شیوع این بیماری کوشش شده است.