به گزارش اکونا پرس،

 همزمان با  دهه اول محرم  با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حال انجام است؛

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به برگزاری متفاوت برنامه های امسال همچون سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا  اشاره کرد و افزود: این برنامه ها در فضاهای روباز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی یا به صورت مجازی برگزار می شود تا شهروندان مومن و ولایت مدار منطقه  از مجالس عزاداری بهره مند شوند.

به گفته او، ویژه برنامه "زیر آسمان روضه"  در راستای برگزاری روضه های خانگی بانوان همزمان با ماه محرم در فضای سبز بوستان پردیس بانوان از 21 مرداد آغاز شده و به مدت 10 روز به اجرا درمی آید.

مختاری به استقبال خوب بانوان از این مراسم اشاره کرد و گفت: بانوان با حضور در این مراسم  برای سید و سالار شهیدان و ۷۲ یار باوفای آن حضرت عزاداری می کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی به اقدامات انجام شده در آماده سازی بوستان اشاره کرد و گفت: سیاه پوش کردن و فضا سازی مناسب ساختمان ها و فضای داخلی بوستان، نصب برچسب های فاصله گذاری اجتماعی، آراستگی و محیا نمودن فرش و موکت تمیز و کاملا بهداشتی در شأن عزاداران حسینی، تب سنجی شرکت کنندگان و تهیه ماسک جهت افرادی که بدون ماسک مراجعه می کنند از جمله این اقدامات است.

او ادامه داد:  برگزاری نمایشگاه و گالری عکس زنان عاشورایی، توزیع پک فرهنگی ویژه کودکان،  برگزاری مراسم مداحی و سینه زنی و قرائت روزانه زیارت عاشورا از جمله برنامه های این دهه است و تمامی هیئت های مذهبی و خانگی  بانوان می‌توانند همه روزه جهت رزرو و شرکت در مراسم حضور بهم رسانند. 

برپایه این گزارش؛ علاقه مندان به منظور بهره مندی از این مراسم می توانند تا 31 مرداد از ساعت ۱۴ الی ۲۰  به پردیس بانوان در منطقه ۱۵ واقع در سه را افسریه خیابان شرکت واحد خیابان بوعلی شرقی مراجعه نمایند.