به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶،«تورج فرهادی» شهردار این منطقه، در آیین رونمایی از تابلو و پلاک کوبی معبر شهید صحرائی، با بزرگداشت یاد شهدا و  خانواده این شهید والامقام گفت: شهدا با نثار جان خود، امنیت عزت و اقتدار را به میهن هدیه دادند و ما همیشه مدیون شهدا هستیم.  

وی با بیان اینکه ما به عنوان خادمان و خدمتگزاران مردم وظیفه داریم ادامه‌دهنده راه آنان باشیم اضافه کرد : هرگونه کوتاهی در این زمینه در محضر حق پذیرفتنی نیست زیرا این عزیزان از جانشان گذشتند تا ما فرصت زندگی و فعالیت داشته باشیم.

فرهادی  اظهار داشت: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان ،موجب ترویج و گسترش فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه است و خانواده شهدا الگوهای ایثارگری هستند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا در واقع زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها نزد مردم است. 

گفتنی است : ،فرماندهی گردان امام حسین (ع) لشکر ۲۵ کربلا، فرمانده گردان امام محمدباقر(ع)، فرمانده تیپ دوم لشکر ۲۵ کربلا، معاون عملیات سپاه چهاردهم و فرمانده توپخانه سپاه استان از جمله مسئولیت‌های سردار «رمضانعلی صحرایی» در طول سال‌های دفاع مقدس بود.

وی که از جانبازان ۷۰ درصد جنگ‌تحمیلی بود، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج و جراحات شیمیایی به جا مانده از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و  به قافله شهدا پیوست.

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور جاودانی مدیر کل ارشاد استان تهران،لطیفی مدیر کل روابط عمومی گمرک ایران ، تورج فرهادی شهردار منطقه۶ تهران،  دبیران شورایاری محلات  ، جمعی از مدیران شهری و خانواده معظم این شهید ،در بیست و چهارمین روز از مرداد ماه ۱۴۰۰ مصادف با ششم محرم در میدان شهدای هفت تیر تهران برگزار شد.