به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: این تابلوها طی بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد پلاک شناسایی به دلیل مفقودی یا فرسودگی رصد شده یا به درخواست شهروندان در سامانه 137 شناسایی و نصب می شوند.

 به گفته او، بیشترین نصب تابلو شناسایی در نواحی 4، 1 و 2 بوده است و در مجموع 100 تابلوی شناسایی در معابر نواحی هفتگانه منطقه بهسازی و تعویض شده است.

 جعفری ادامه داد: 5 تابلوی معبر نیز در محله های هاشم آباد و شهرک بروجردی به نام معزز شهیدان باباییان، فصیحی، کنگرانی فراهانی، ابراهیمی مقدم و مولایی براساس مصوبه نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران تغییر یافته است.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: همچنین 60 پلاک منزل نیز در محلات 20 گانه منطقه  طی این مدت با درخواست شهروندان در سامانه 137 بهسازی شد.

او در ادامه تصریح کرد: توجه به تابلوی شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 جعفری در پایان اظهار امیدواری کرد: با نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.