به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ،در این دیدار صمیمانه تورج فرهادی شهردار منطقه در جمع مدیران و کادر درمانی ، ضمن تبریک روز پزشک و خداقوت به پزشکان گفت:  شما جزو زحمتکشان واقعی جامعه اید و بر کسی پوشیده نیست که برای نجات انسانها، از جانتان مایه می گذارید و امروز به رسم ادب و وظیفه خدمت رسیدیم تا روز پزشک را تبریک بگوییم.

شهردار منطقه ۶ در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافعان سلامت کشور در شرایط شیوع کرونا، جامعه پزشکی را در خط مقدم مقابله با این بیماری دانست و اظهارداشت: پزشکان و مدافعان سلامت، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

فرهادی به فعالیت های ویژه روز پزشک اشاره کرد و ابراز داشت : اداره سلامت این منطقه برنامه هایی همچون ارسال پیام تبریک  به دبیران  کانون های پزشکان،  تقدیر از دبیران فعال کانون پزشکان ، برگزاری کارگاه مجازی با بهره گیری از ظرفیت مراکز درمانی را در دستور کار دارد  و همچنین  طراحی  از تمبر یادبود شهدای مدافع سلامت منطقه ۶  و رونمایی از آن  در ویژه برنامه موزه  علوم پزشکی دانشگاه تهران از کارویژه های این اداره محسوب می شود. 

گفتنی است : این برنامه که به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد ، تورج فرهادی با همراهی نداف سرپرست این معاونت به رسم یادبود هدایایی را به کادر درمان اهدا کرد.

همچنین شهرداران نواحی ششگانه نیز با حضور در بیمارستان ها و مراکز پزشکی و درمانی سطح منطقه ضمن گرامیداشت روز پزشک از زحمات تلاشگران عرصه سلامت تقدیر کردند.