به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی که  لغو تمام برنامه های حضوری را در پی داشته است؛ افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و علاقمندان به نگهداری گل و گیاه ، مرکز تام اداره فضای سبز اقدئام به ایجاد راه های ارتباطی به صورت مجازی از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستگرام کرده است. 

آبادیان ادامه داد: به این منظور فیلم های آموزشی متنوع در خصوص موضوعات مختلف گل و گیاه از جمله آشنایی با آفات و بیماری های گیاهی و روش های کنترل آن ها، نگهداری گیاهان آپارتمانی، اصول سبزیکاری و بذرکاری، طراحی فضای سبز و آشنایی با درختچه های زینتی، روش های مختلف پیوند و... توسط کارشناسان مرکز تام تهیه و در شبکه های مجازی مرکز تام برای بهره مندی علاقمندان به گل و گیاه قرار می گیرد. 

او در ادامه گفت : هم چنین لایوهای آموزشی در صفحه اینستگرام برگزار و روش های تکثیر و قلمه زدن به صورت عملی و زنده آموزش داده می شود که بازخورد خوبی توسط مخاطبین داشته و مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.  

به گفته شهردار منطقه 11، علاقه مندان به گل و گیاه می توانند از آموزش های تخصصی مرکز تام در شبکه های مجازی استفاده و سوالات خود را مطرح و در کوتاهترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند. 

آدرس کانال تلگرام: t.me/tammantaghe11

اکانت تلگرام جهت مشاوره: @razi_park

آدرس صفحه اینستگرام: @clinic_giahpezeshki_11