به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، لطیف پنداریان معاون فنی و عمران منطقه در این باره گفت: لکه گیری و آسفالت کشی با هدف رسیدن به استاندارهای قابل قبول معابر و محورهای عبوری در نواحی شش گانه در شیفت شب و روز در حال انجام است.

پنداریان با بیان اینکه در چند ماه گذشته تاکنون تغییر درکیفیت روسازی معابر و خیابان ها برای شهروندان منطقه ملموس بوده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار و ۵۵۳ تن آسفالت پخش شد و بزرگراه های بسیج، شهید محلاتی همچنین خیابان خاوران از جمله نقاط عبوری اصلی برای این منظور مناسب سازی شده است.

 وی همچنین با اشاره به اجرای بیش از ۵ هزار تن روکش و آسفالت مکانیزه واستفاده بیش از ۷ هزار تن برای لکه گیری معابر و خیابان ها از جمله در خیابان ملاشریفی، درودیان، واضحی فرد، کریمشاهیان، پاسدار گمنام و...افزود: برای روان سازی تردد شهری در مسیر‌های اصلی و فرعی و رفاه حال شهروندان نیز بیش از ۴ هزار تن آسفالت برای بهسازی مسیرهای اتوبوس تندرو منطقه از جمله در محور بسیج و خاوران انجام شده است. 

پنداریان با اشاره به فعالیت های این حوزه برای پخش بیش از ۴۲ هزار تن آسفالت تا پایان سال، یاداور شد: به منظور ایجاد خیابان ها و معابری حتی المقدور بی نقص، جهت تردد شهروندان و وسایل حمل و نقل عمومی، مناسب سازی و فعالیتهای شبانه روزی این حوزه در نواحی ۶گانه  این منطقه به صورت مستمر انجام می شود.