به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، آئین افتتاح و بهره برداری از شبکه گاز رسانی روستاهای همه سین و هاجرآباد با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران، مجتبی شکری شهردار منطقه13، فرنیاپور بخش دار مرکزی تهران، توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اعضای شورای اسلامی روستاهای همه سین و هاجرآباد، ائمه جماعات، خانواه معظم شهدا و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری صبح امروز نهم شهریور ماه برگزار شد . 

عیسی فرهادی فرماندار تهران در این مراسم ضمن تقدیر از شهردار منطقه13 به‌منظور رسیدگی به امور و تسریع در امر گازرسانی به این روستاها گفت: روستاهای «همه سین» و «هاجر آباد» از آخرین روستاهایی است که گازرسانی ۱۰۰ درصد در آن‌ها انجام شد و آماده انشعاب به مردم است.

مجتبی شکری شهردار منطقه13 نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه گاز، یکی از پیشران های توسعه محسوب می شود و امیدوارم با روشنایی گاز شاهد ایجاد امید در روستاهای همه سین و هاجر آباد باشیم، دستیابی به این مهم را به مردم منطقه تبریک گفت.

گفتنی است در این مراسم معاون استاندار و فرماندار تهران با اهدای لوح از شهردار منطقه13 به جهت مساعدت ها، توجه و زحمات بی شائبه و موثر وی در امر خدمت رسانی و اجرای پروژه گازرسانی قدردانی کرد.