به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی عبدالحسینی با اعلام مطلب فوق گفت: این اقدام به درخواست ورزشکاران و آکادمی کیان مهر به منظور ارتقای رفاه و رضایت مندی ورزشکاران طی یک هفته انجام شد.

او با اشاره به اینکه این زمین چمن از تمامی استاندارها برخوردار است، افزود: تمامی گروه های سنی از نونهالان تا بزرگسالان در سانس های مختلف در این زمین  به تمرین، آموزش و مسابقه می پردازند.

عبدالحسینی در ادامه به تشریح عملیات بهسازی شبکه روشنایی 4 زمین ورزشی امید، مبعث، گلچین و گلگشت پرداخت و افزود: در راستای مدیریت مصرف انرژی و ارتقای کیفیت روشنایی، تمامی این زمین ها به 16 عدد پروژکتور LED  مجهز شده اند.

او در ادامه، با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی می‌تواند موجب ارتقای این بخش در بعد همگانی و قهرمانی شود، افزود: امیدواریم با این اقدامات در این جهت گام برداریم و شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی در عرصه های ملی باشیم.

شهردار ناحیه 2 منطقه در پایان با تأکید بر اینکه در کنار اهتمام به بحث ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه ورزش، باید در خصوص حفظ و نگهداری از این اماکن نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد، گفت: با توجه به نوع کاربری زیرساخت‌های ورزشی، میزان استهلاک این اماکن بیش از سایر اماکن است، از این رو باید نگهداشت آنها در دستورکار قرار دارد.