به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی با اعلام مطلب فوق افزود: اجرای عملیات نهر سرپوشیده در خیابان یوسف کرد  حدفاصل اردستانی تا امید محله مطهری و خیابان راستی سنگری حدفاصل منصور تا اردستانی به مجموع 480 متر طول به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آبهای سطحی انجام شد.

 او با اشاره به اجرای عملیات جدول بندی معابر ناحیه افزود: در این راستا عملیات کانیو گذاری خیابان بنی طبا کوچه برزگر در محله طیب و خیابان غلامی کوچه احمدی زاده محله شوش به طول 180 متر به اجرا درآمد.

 استرابی اضافه کرد: بهسازی محور سید جوادی کوچه میردامادی در محله مینابی شامل 200 متر مربع پیاده روسازی و 200 متر طول لوله گذاری و کانیو نیز به پایان رسیده است.

 او ادامه داد: اجرای عملیات تبدیل نهر به کانیو در خیابان انورزاده حدفاصل حجت الله صادقی تا منصور به طول 650 متر طول و اجرای 640 متر مربع پیاده روسازی در دوطرف خیابان انورزاده حد فاصل خاوران تا خیابان سمنانی به اتمام رسیده است.

شهردار ناحیه یک به تعریض دو محور حجت الله صادقی و واسعی محله مینابی با همکاری سازمان نوسازی اشاره کرد و گفت: عرض این دو محور از 2 متر به 18 و 10 متر افزایش یافت تا ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری به‌منظور رفاه حال شهروندان انجام شود.

 استرابی در پایان با تقدیر از همکاری همه جانبه شهروندان برای اجرای این برنامه گفت: اجرای طرح در هر محور با اطلاع و همکاری شهروندان ساکن همان معبر انجام شد که رضایت آنها را به دنبال داشت و در سامانه 1888 این رضایت را اعلام کرده اند که جای تقدیر دارد.