به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مهندس علی عبداله پور با اشاره به اینکه آزادگان افتخار ما هستند و با دل و جان از مال و ناموس و خاک ایران دفاع کردند؛ گفت: این افتخار را دارم برای چندمین سال برای تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز در خدمت شما بزرگواران باشم؛ اگرچه با کمی تاخیر این کار انجام شد اما بدانید هیچ کاری مهم تر از ادای تکریم شما نیست.
وی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان به درستی حق آزادگان را ادا کرد، زیرا هیچ قدردانی نمی‌تواند یک روز اسارت شما را جبران کند و امیدواریم قصور ما را ببخشید و حلال کنید.
 وی گفت: از صمیم قلب به عنوان مدیرعامل این شرکت می گویم شما برکت شرکت هستید و افتخار می کنم همکار شما هستم، می دانم خیلی از دوستانی که کنار شما بودند دیگر نیستند و تنها شما سه نفر ایثارگر در این شرکت شاغل هستید و اعتقاد دارم شما آزادگان قهرمانان واقعی این مملکت هستید.
وی با اشاره به اینکه باید این افراد بیشتر معرفی شوند و خاطراتشان در اختیار نسل های آینده نیز قرار گیرد تا سند افتخاری برای نسل های دیگر شودا فزود: آزادگان با ایثار و فداکاری خود به مردم ما درس شجاعت و ایستادگی دادند ما نیز باید با معرفی این افراد نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع و از خودگذشتگی آشنا کنیم تا ادامه دهنده راه مجاهدان ولایت باشند.
در ادامه ایثارگران نیز ضمن تشکر از فرصت داده شده درخواست های خود را مطرح کردند و خواستار اشتغال فرزندان و ایجاد فرصت جایگزینی فرزندان در شرکت شدند و مدیرعامل بهره برداری مترو نیز قول پیگیری از مدیران ارشد شهری را برای ایجاد این فرصت داد تا موافقت جذب  فرزندان ایثارگران با تحصیلات مرتبط را پیگیری کند.
در پایان مراسم از آزادگان سرافراز، یوسف یدنگی، سعید یوسفی و عادل ابراهیمی سی سی با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.