به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حمیدرضا رنجبر با بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آنان، تابلوهای هدایت مسیر و علائم ترافیکی یکی از اقدامات مهمی بود که در سال 1400 توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه انجام شد.

وی در این باره گفت: از فروردین تا شهریور 1400، بیش از ۹۰ متر مربع تابلوی هدایت مسیر، 550 تابلو علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله شورون، استوانه ایمنی، تابلوهای انتظامی و علائم عمودی در راستای افزایش ضریب ایمنی در سطح منطقه 7 نصب شده است.

وی با بیان اینکه رضایت شهروندان از مهمترین اولویت هایی است که با جدیت پیگیری می شود، اظهار داشت: در همین راستا جهت افزایش ایمنی و روان سازی حجم ترافیک، نسبت به نصب تجهیزات ترافیکی، جدا کننده پلاستیکی، استوانه ایمنی و ... در سطح منطقه اقدام شد.

معاون شهردار منطقه با بیان اینکه هدف نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌سازی برای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره رو است، خاطر نشان کرد: طی انجام بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان نواحی مکان هایی برای نصب تابلوهای ترافیکی جدید مشخص و تا پایان سال نسبت به نصب و یا تعویض تابلوهای ترافیکی جدید در سطح معابر و شریان های اصلی و فرعی اقدام خواهد شد.