به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11 ، نصراله آبادیان با اعلام این خبر گفت: با هدف اعتلای بنیان مقدس خانواده، پیش گیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از نهاد خانواده که از مهم ترین رسالت های معاونت امور اجتماعی وفرهنگی است؛ طرح "خانواده یار" با رویکرد ارائه خدمات مشاوره ای همراه با ارتقای مهارت های فردی واجتماعی و توانمندسازی خانواده ها از ۲۹ شهریورماه اجرا می شود. 

آبادیان افزود: در این راستا ضمن هماهنگی و جلب مشارکت مشاورین مجرب حوزه های روان شناسی و دریافت تاییدیه مشاور منتخب از اداره کل امور بانوان، فضایی مجهز و مطابق با استاندارهای لازم برای ارائه خدمات مشاوره در نظر گرفته شده است.

آبادیان، بسترسازی به منظور ایجاد جامعه ای خانواده محور، تسهیل‌گری در دسترسی به خدمات مشاوره قبل، حین و پس از تشکیل خانواده و پیش گیری ازعوامل موثر در تزلزل خانواده را از جمله مهم ترین اهداف طرح "خانواده یار" برشمرد و ادامه داد: در این طرح خدمات مشاوره در زمینه های مشاوره برنامه ریزی، مهارت آموزی، حمایتی، آموزشی و..به مراجعین ارائه می شود که طی بازه های زمانی مشخص، وضعیت مراجعین مجدد بررسی و در صورت نیاز، خدمات مشاوره به صورت تلفنی یا حضوری ادامه می یابد.

او همچنین بیان کرد: با اختصاص و آماده سازی فضای مناسب با استانداردهای خاص در سرای محله عباسی، کلیه کارکنان شهرداری و شهروندان منطقه که نیاز به خدمات مشاوره دارند؛ می توانند با هماهنگی اداره امور بانوان، از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش علاقمندان می توانند برای دریافت خدمات مشاوره ای روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9تا 13 به انتهای خیابان نواب ، پل میدان حق شناس (9 دی) ، خیابان شیخ محمدی ، جنب مسجد رضوی ، سرای محله عباسی ، طبقه اول مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 55661114 و 55661051 تماس بگیرند.