به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مالک شجاعی با اعلام مطلب فوق گفت:  براساس بازدید های و نظر کارشناسانان، 21 مدرسه در سطح نواحی هفتگانه به همت اداره زیباسازی و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان در مجموع به مساحت 12 هزار متر مربع رنگ آمیزی پوششی می شود.

او به تشریح اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و افزود: اکران تبلیغات محیطی، اجرای  عملیات رنگ پوششی، پاکسازی و حذف زوائد از دیوار و جداره ورودی و مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس به منظور کاهش خطرات احتمالی از جمله این اقدامات است.

شجاعی اضافه کرد: عملیات رنگ آمیزی درب ورودی و مبلمان داخلی حیاط مدارس منتخب و بازپیرایی و رفع نقص نقاشی دیواری مدارس از دیگر اقدامات در این طرح است.

 برپایه این گزارش؛ محمدی شهردار منطقه در دهه پایانی شهریور به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و شهرداران نواحی از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم ترافیکی به منظور تردد روان و انجام امور مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر کرده است.