به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه 15 ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی 1401-1400  به دانش آموزان، مربیان، مدیران و اولیای آنها گفت:  تقارن این ایام با  هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاریهای رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

 شهردار منطقه در ادامه ضمن تاکید بر توجه به مدارس برای داشتن آینده ای روشن افزود: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان نقش بی بدیلی داشتند و 36 هزار دانش آموز در دفاع از میهن شهید شدند که این امر وظیفه دانش آموزان را سنگین می کند.

محمدی اضافه کرد: مدیریت شهری در تلاش است با ارتقای کیفیت زندگی؛ بستری را فراهم کند که لایق شهروندان مومن و ولایی منطقه 15 باشد.

او در ادامه به اجرای طرح استقبال از مهر در شهریور ماه اشاره کرد و گفت: طی یک ماه گذشته مدیریت شهری، مدارس و معابر منتهی به آنها را مورد بازبینی قرار داده و نسبت به رفع نواقص مربوط به زیباسازی، ترافیک، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی محله ها اقدام کردیم تا شهر برای شروع سال تحصیلی با نشاط آماده باشد.

بر پایه این گزارش؛ آیین جشن شکوفه ها پنج شنبه در مدرسه شاهد نصر و زنگ مهر شنبه در مدرسه علامه قزوینی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حضور مدیران شهری و آموزش و پرورش برپا می شود.

این گزارش می افزاید؛  همچنین شنبه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مراکز پرتو ویژه کودکان کار و مدارس منتخب نواحی شهید ثانی، مقداد، امام باقر(ع) و امام جعفر صادق برگزار می شود.