به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، علیرضا زاکانی در آیین راه اندازی مراکز واکسیناسیون جدید در مراکز زیر مجموعه شرکت ساماندهی در شهر تهران اظهار کرد: باید فضای اتحاد را به عرصه نبرد با کرونا منتقل کنیم؛ چراکه بیماری کووید - ۱۹ چیزی نیست که یک روزه پرونده آن بسته شود بلکه باید با آن زیست و آن را زمین گیر کرد. 

وی افزود: کادر درمان در این ماه های متمادی و بعد از شیوع کرونا تا کنون، با سر بلندی ظرفیت بزرگی از خدمت را به ثبت رساند و این راه نیاز به مشارکت همه بخش ها برای تکمیل این جهاد دارد و شهرداری یکی از این بخش‌ها است.

سید علی مفاخریان در این مراسم با تاکید بر اینکه سه مرکز خودرویی واکسیناسیون به همت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و  بنابه تدبیر شهردار به تزریق واکسن  کرونا اختصاص داده شده است، گفت:  ممکن بود شهروندان به دلیل  روند طولانی انتظار  در مراکز عادی یا  کم توانی یا کهولت سن مایل به  حضور فیزیکی  مستمر در  مراکز واکسیناسیون نباشند  مراکز خودرویی آماده شده  تا مردم امکان تزریق واکسن در خودرو را داشته باشند. 

وی  در ادامه تشریح کرد: مرکز آیت الله سعیدی در جنوب غربی شهر،  مرکز شهید دوران در  شرق تهران و مرکز چیتگر در غرب پایتخت میزبان شهروندان برای ارائه خدمات تزریق واکسن خواهد بود. 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  با اشاره به استقبال شهروندان برای حضور  در مراکز خودرویی تزریق واکسن گفت: فعالیت آزمایشی مراکز شرکت ساماندهی از  زیر مجموعه‌های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در دو روز گذشته نشان می‌دهد که روند تزریق واکسن در این مراکز با دقت و سرعت بالایی دنبال می‌شود.