به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: استعدادیابی از اقشار محروم را از سال گذشته در این منطقه آغاز کردیم و در نخستین دوره مسابقات استانی، تیم منطقه 15 موفق به کسب رتبه نخست شد و با همین انگیزه و رویکرد بود که امسال نیز این برنامه را به طور جدی از ابتدای سال تحصیلی به اجرا درآوردیم.

او ادامه داد: امسال نیز با حضور آیت الله پروایی عضو مجمع خبرگان رهبری زنگ مهر را در مراکز پرتو آغاز کردیم که این کار مورد توجه ایشان قرار گرفت و از شهرداری منطقه برای فراهم کردن این مجموعه قدردانی کرد و از کودکان خواست تا حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به خواسته های خود انجام دهند.

محمدی به کشف استعداد های ورزشی امسال با حضور 80 دانش آموز اشاره کرد و گفت: این برنامه به همت اداره تربیت بدنی و همکاری گروه خیرین «بر مدار مهر» طی یک روز با اجراى برنامه هاى متنوع ورزشى و انجام تستهاى استعدادیابى از دانش آموزان به اجرا درآمد. 

او اضافه کرد: این ارزیابى با حضور کارشناسان و مربیان ورزشی و به منظور شناسایى و هدایت صحیح علاقمندیهاى کودکان به رشته هاى ورزشى انجام و در پایان به تمامی شرکت کننده اقلام کامل تحصیلى اهدا شد.

شهردار منطقه ضمن تشکر از خیرین و مسئولان انجمن های مردمی برگزار کننده این مراسم گفت: خیرین کمکهای نقدی و لباس برای دانش آموزان محروم و کم برخودار این منطقه تهیه کردند که از مشارکت و توجه این عزیزان تشکر می کنم.

او ادامه داد: توجه به اقشار کم درآمد و محروم جامعه به منظور فراهم کردن شرایط آنها برای حضور در مدرسه و کسب علم از مسئولیت های اجتماعی شهرداری تهران است که از همکارانم برای فراهم کردن این بستر و مشارکت با نیکوکاران و خیران قدردانی می کنم.