به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 2، امین کرباسی، سرپرست شهرداری ناحیه3 با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم شهروندان وبهبود خدمت رسانی ،شهرداری ناحیه 3 درابتکاری نو با اجرای طرح سلام محله ،پاسخگوی مطالبات و درخواست شهروندان است.

وی افزود: دراین طرح،شهردار و روسای ادارات به صورت برنامه هفتگی روزهای دوشنبه در یکی از بوستان های پرتردد محله  و دارای ایستگاه ورزش شهروندی فعال ، حاضر شده و در ارتباط مستقیم با شهروندان به درخواست های آنها رسیدگی می کنند.

کرباسی گفت:  در این برنامه دیدار مردمی، شهروندان درخواست های خود را ارائه می کنند و مسائلی که در حیطه اختیارات ناحیه باشد رسیدگی و در صورت اینکه نیاز به بررسی و اعلام نظر حوزه های ستادی باسد، آنها را به منطقه ارجاع داده و کارشناسان ناحیه پس از پیگیری ،نتایج را به شهروندان اطلاع رسانی می کنند.

 وی با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم  به شهروندان در خصوص نام بوستان و زمان اجرای طرح از روزهای قبل انجام می شود،گفت: افزایش رضایت شهروندان و بهره مندی از دیدگاه های  آنها، بهبود کیفی خدمات شهری وکاهش پیام های ثبت شده درسامانه 137 از جمله دستاوردهای طرح سلام محله است.