به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحید رضا انارکی محمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران زحمتکش و بی ادعای آتش نشانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و آتش نشان گفت: شغل آتش نشانی با ایمان، ایثار، شجاعت،  عشق و علاقه همراه است.

او به حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های‌ آتش نشانان وطن در عرصه دفاع مقدس و حادثه هایی نظیر پلاسکو اشاره کرد و گفت: این افراد با تمام وجود برای خدمت به مردم به میدان می‌آیند و مردم با حضور آنان احساس امنیت می کنند که نشان از اخلاص، ایثار و اهمیت کار آنان است.

شهردار منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی، به ویژه شهید سلطانی از شهدای حادثه پلاسکو گفت: این شهید از ایستگاه آتش نشان هاشم آباد بود که همراه 15 همکاران فداکارش در حادثه پلاسکو آسمانی شد.

محمدی در ادامه افزود: هفتم مهر ماه علاوه بر روز آتش نشان، بعنوان روز ایمنی نیز نامگذاری شده است که برگرفته از اهمیت آموزش با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم در زمان وقوع حادثه و بلایای طبیعی و غیرطبیعی است که می تواند کمک بسزایی نیز به آتش نشانان و نیروهای امدادی شود.

 این گزارش می افزاید؛ نونهالان مهدهای کودک نیز به همراه مربیان خود با حضور در ایستگاه آتش نشانی کیانشهر با اهدای شاخه گل به آتش نشانان این روز را تبریک گفتند و از فداکارهای های آنان در حفظ امنیت شهر و مردم قدر دانی کردند.