به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، تغییر و تحولات در سازمان ها و ارگان ها را تمثیلی از جریان نهر آب برشمرد که اثرگذاری، شفافیت و آبرسانی آن منتج به برکات ارزشمندی برای همگان می شود.

او ضمن تشکر از زحمات و تلاش های احمد تواهن شهردار پیشین، برای حمید جوانی شهردار جدید منطقه آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

نظری در ادامه تاکید کرد: کارمحوری و مردم محوری باید جزو شاخص های ذهنی خدمت گزاران  مردم باشد  و در دوره مسئولیت شان رضایت و سنت الهی را مدنظر قرار دهند.

 سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در این رابطه گفت: انتخاب افراد اصلح و متخصص  از بدنه شهرداری نشانگر سلامت کاری و خدمت صادقانه به شهروندان در چشم انداز و راهبرد شهردار تهران است.

 حمید جوانی شهردار جدید منطقه ، ضمن قدردانی از اعتماد شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که با همراهی همکاران شهرداری، پاسخ شایسته ای  به این حسن نظر داده شود.

او ضمن خدا قوت به تواهن شهردار قبلی منطقه گفت: امیدوارم در هر جایگاهی که قرار می گیرید همانند سنوات گذشته فضای خدمت به مردم را داشته باشد.

شهردار جدید منطقه 3 افزود: مسیر پیش رو  پر پیچ و خم است و عبور سلامت از آن فقط با تلاش و حمیت همگان امکان پذیر است.

تواهن شهردار پیشین منطقه گزارشی از عملکرد و فعالیت های تیم تحت سرپرستی خود برای شهروندان ارائه کرد و گفت: پیچیدن نسخه واحد برای مناطق شهرداری تهران ما را از اهداف شهرداری دور می کند.

او ادامه داد: خوشبختانه شهرداری تهران فعالیت ها را به کمیت تبدیل کرده و با عدد اندازه گیری می کند.

تواهن با اشاره به کسب رتبه برتر سامانه های 137 و 1888 منطقه در طی سال های متمادی گفت: این امر چابکی شهرداری و ارتقای رضایتمندی شهروندان  را نسبت به گذشته نشان می دهد.

در این مراسم حکم انتصاب حمید جوانی توسط نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران اهدا و با اهدای لوح از زحمات احمد تواهن تقدیر شد.

جوانی پس از آیین معارفه با حضور در گلزار شهدای گمنام واقع در محله زرگنده به مقام شامخ دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت ادای احترام کرد و سپس در صحن مطهر امامزاده اسماعیل(ع) به اقامه نماز پرداخت.