به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حبیب کاشانی در این نشست با بیان اینکه دراین فرصت پیش آمده باید خدمات ارزنده ای را برای شهروندان رقم بزنیم، گفت:  امروز مدیریت شهری با محدودیت منابع مالی مواجه است و برهمین اساس ما باید با اهتمام جدی بتوانیم  دراین شرایط خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه بدهیم و رضایت آنها را تامین کنیم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت بازنگری قوانین شهرسازی  گفت:  بعضا برخی از ضوابط شهرسازی  موجب محدودیت هایی در مناطق شده و این مساله روند نارضایتی شهروندان را از شهرداری ایجاد کرده است.  

وی کمبود وسایل حمل و نقل عمومی را  از دیگر مشکلات شهروندان برشمرد و افزود:  متاسفانه دولت وظیفه خود را درقبال حمل و نقل عمومی انجام نداده ودرحال حاضر شهر ما نیاز به حداقل 9 هزار دستگاه اتوبوس دارد.درهمین راستا شورای ششم و مدیریت شهری  نسبت به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه دارد.

وی افزود: تامین امکانات وارتقای کیفی خدمات شهری مهمترین مطالبه شهروندان است و حال که این فرصت برای ما فراهم شده است نباید از آن غفلت کنیم.

کاشانی درادامه با اشاره به اینکه هرگونه تحول در شهر حاصل تلاش و همدلی مدیران و نیروی انسانی مدیریت شهری است گفت:  یکی از رویکردهای شورای ششم این بوده و هست  که آرامش و امنیت را به شهروندان و همچنین خانواده مدیریت شهری تزریق کند .

مهدی صالحی،شهردار منطقه درادامه این نشست با تشریح  برنامه های پیش بینی شده در پیشبرد اهداف و رویکردهای مدیریت شهری، گفت:  تعامل حداگثری با شهروندان  باحضور در مساجد و محلات و جلسات دیدار مردمی از جمله برنامه های پیش بینی شده است تا با شناسایی مطالبات آنها بتوانیم خدمات بهینه ای را به آنها ارائه کنیم.

وی حمل و نقل عمومی را یکی از مشکلات جدی منطقه دو برشمرد و گفت: مدیریت شهری به دنبال این است تا ظرفیت های حداقلی را درحوزه حمل و نقل عمومی فراهم کند و امید می رود شورای شهر در بودجه سال آتی به این مساله توجه جدی داشته باشد.

شهردار منطقه احداث مسیر تندرستی را یکی از پروژه های مهم منطقه برشمرد و گفت: در حال حاضر 48 کیلومتر مسیر ایمن پیاده و دوچرخه در حال احداث است  و با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می شوددر آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است عضو شورای شهر تهران درادامه در جلسه ملاقات مردمی به مطالبات و در خواست های شهروندان رسیدگی کرد.