به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه15، وحیدرضا انارکی محمدی صبح امروز با حضور در ایستگاه ورزش شهروندی بوستان شاهد همراه با شهروندان به حرکات ورزشی پرداخت و در ادامه با اهدای گل و لوح تقدیر به مربیان و ورزشکاران این هفته را گرامی داشت.

 شهردار منطقه در حاشیه این برنامه با اشاره به فعالیت 55 ایستگاه ورزش شهروندی آقایان و بانوان گفت: از امروز شهرداران نواحی و کارشناشان ورزش به تمامی ایستگاه های ورزش صبحگاهی سرکشی و از مریبان آنها که در طول سال خالصانه و بی ادعا موجب ترویج و گسترش ورزش همگانی میان شهروندان می شوند، قدردانی می کنند.

 محمدی در ادامه به تشریح ویژه برنامه های این هفته با هدف ایجاد روحیه فعالیت گروهی و ارتقای روحیه ورزشی و نشاط شهروندان با رعایت پروتکلهای بهداشتی پرداخت و افزود: برپایی خیابان ورزش در ناحیه 4 ویژه شهروندان و برگزاری مسابقه دوستانه میان پرسنل شهرداری منطقه و دبیران شورای یاری محلات از دیگر برنامه این هفته است که در این برنامه همزمان از 10 زمین چمن مصنوعی بهسازی شده محله ها بهره برداری می شود.

 او ادامه داد: در چند ماه گذشته زمین های ولیعصر(عج) 1، 2، گلزار، گلگشت، مبعث، فجز، خاورشهر، درالقرآن، امام رضا(ع) و آزادگان بهسازی و نوسازی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته اند.

 او در پایان با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روح  انسان و تقویت روحیه نشاط در خانواده‌ها افزود: ورزش به اندازه ای توانمند است که می تواند بستری جهانی برای یادگیری ارزشها ایجاد کند این گزارش حاکی است؛ صبح امروز شهردار، معاونین اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و محیط زیست و مدیران ورزش منطقه همزمان با نخستین روز هفته تربیت بدنی در ایستگاه ورزش شهروندی بوستان شاهد حاضر شدند و این روز را به مربیان و شهروندان تبریک گفتند.