به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، استرابی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان، شورایاران، کسبه و ائمه جماعات در خصوص آلودگی ناشی از فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند و آسیب ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت در سطح محدوده؛ اقدامات مقدماتی و برنامه ریزی لازم از چند ماه گذشته آغاز و در نهایت طرح شش روزه ای از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ مهر ماه به اجرا درآمد. 

 او در ادامه به نتیجه مثبت اتحاد و همکاری سه ارگان برای رفع مشکل چندین ساله ناحیه اشاره کرد و یادآور شد: در این طرح با مشارکت همه جانبه کلانتری های ۱۵۹ بی سیم و ۱۱۴ غیاثی و همراهی معاون دادستان ناحیه ۱۴ شهید محلاتی و طی شش روز کاری، تمامی واحد های خرد و کلان ضایعاتی که ۶۲ مورد بود، پلمپ شد.

 استرابی تصریح کرد: برابر دستور دادستانی و تدابیر پیش بینی شده با متخلفان و کسانی که اقدام به فک پلمپ کنند، برخورد قضایی جدی خواهد شد و مالکان و ذینفعان این واحد ها تنها بعد از تغییر صنف ملک خود می توانند مجوز فک پلمپ را از مراجع ذیصلاح اخذ کنند.

 شایان ذکر است، اجرای این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه شد و تعداد قابل توجهی از پیام های تقدیر و تشکر شهروندان در سامانه های ۱۹۷ ناجا و ۱۸۸۸ شهرداری منعکس شد که حاکی از رضایت شهروندان است.