به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و هفته تربیت بدنی گفت: امروزه با توسعه شهرنشینی و آپارتمان نشینی و همچنین گسترش دامنه استفاده از ابزارهای فناوری، تحرک شهروندان به شدت کاهش یافته و این مساله منجر به اضافه وزن و افزایش بیماریهای قلبی و عروقی، ناآرامی های روانی و ... شده است.

 به گفته او، در عصر کنونی به ویژه در کلان شهرها، ورزش برای داشتن زندگی سالم یک نیاز ضروری است تا سلامتی و شادابی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

جعفری در ادامه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای ورزشی در منطقه اشاره کرد و افزود: در سالهای گذشته با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعدادیابی خوبی از شهروندان در رشته های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیتهای درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است.

 تجربه نشان داده هرگاه توجه و حمایتی از یک رشته ورزشی در این منطقه انجام شده، شهروندان به خوبی از این فرصت  و فضا بهره برده و در میادین ملی و بین المللی ورزش، مدال آوری کرده اند.

 سرپرست شهرداری منطقه افزود: منطقه 15، منطقه قهرمان پروری است و ورزشکاران و داوران ارزنده ای در رشته های مختلف ورزشی توانسته اند از این منطقه به عرصه های بی المللی راه یافته و برای  میهن اسلامی افتخارآفرین باشند.

 جعفری در پایان ضمن تقدیر از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه ابراز امیدواری کرد: مربیان و کارشناسان همچنان با شور و انگیزه به فعالیت خود ادامه داده و بتوانند شهروندان بیشتری را جذب ورزش کنند تا شاهد سلامتی، نشاط و پویایی شهروندان باشیم.

 این گزارش حاکیست، علاوه بر سرپرست شهرداری منطقه، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه؛ جمعی از پیشکسوتان ورزشی، مربیان ورزشی و ایستگاههای صبحگاهی، فعالان و کارشناسان ورزشی نیز در این مراسم حضور داشتند که در پایان از 60 نفر از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه تجلیل و از زحمات یکسال گذشته آنان تقدیر شد.

 این گزارش می افزاید؛ 29 ایستگاه ورزش شهروندی؛ شامل 16 ایستگاه بانوان و 13 ایستگاه آقایان در سطح بوستانهای منطقه فعال است و شهروندان منطقه استقبال خوبی از این ایستگاهها دارند.