به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی با تاکید برلزوم برنامه ریزی مناسب برای تسریع در تکمیل پروژه های دردست اقدام  گفت:  اولویت مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان است و مدیریت منطقه  تلاش دارد برای ایجاد بستر های مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت های موجود و نیازمندی های آن گام بردارد.

وی  درادامه بر استفاده  بهینه از سرمایه و منابع موجود و برنامه‌ریزی دقیق در تکمیل  پروژه ها تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیت های عمرانی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی دنبال می کند و تلاش دارد تا پروژه ها و طرح های شهری را متناسب با برنامه زمان بندی پیش ببرد.

شهردار منطقه اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی طراحی مناسبی با ویژگی های نظارت پذیری، تعهد مدیران، ارتباط پذیری بهتر و... صورت گرفته و در آن راه های شناسایی مسائل و مشکلات در پیشبرد برنامه ها  و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است.

صالحی در خصوص چگونگی کمی و کیفی نحوه اجرای پروژه ها و هماهنگی های لازم با پیمانکاران و مشاوران طرح و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می تواند در کاهش سرعت پروژه ها تأثیر گذار باشد همچنین نکات فنی توضیحاتی ارائه دادند.