به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه با بیان این خبر گفت: اولین دوره این مسابقات طی 2 روز گذشته با حضور 100 ورزشکار در قالب 16 تیم منتخب از سراسر پایتخت با شعار «ورزش حق بدن ماست» در بوستان آزادگان انجام شد که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

به گفته او؛ مسابقات به صورت دوحذفی برگزار و در آن 31 بازی در دو زمین روباز بوستان انجام شد و 6 داور بین المللی و لیگ برتر قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

جعفری در ادامه به تیم های منتخب این المپیاد ورزشی اشاره کرد و گفت: در پایان این بازی ها، منتخب محلات مناطق 15، 19   و11 مقام های اول تا سوم را کسب کردند که با اهدای کاپ، حکم، مدال و هدیه ازآنها تقدیر شد.

سرپرست شهرداری منطقه ادامه داد: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد. رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

برپایه این گزارش؛ مراسم اهدای جام و مدال نفرات برتر این مسابقات با حضور سرپرست شهرداری منطقه، معاون اجتماعی فرهنگی، شهردار ناحیه، مدیر اداره ورزش و مدیر اداره ورزش محلات سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.