به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 " محمدعلی فیاض " گفت: با توجه به تغییرات شرایط جوی و به منظور آمادگی‌های لازم برای رویارویی با  بارش‌های احتمالی جلسات فصلی و مستمر ستاد مدیریت بحران با حضور اعضای تخصصی این ستاد برگزار می شود.

 او با اشاره به بازدید و شناسایی نقاط آبگیر و پرریسک سطح منطقه 4 گفت: اقدامات پیشگیرانه نظیر لایروبی، اصلاح مسیر برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در سطح منطقه به شکل مستمر با همکاری معاونت خدمات شهری در حال انجام است.

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافندغیرعامل منطقه 4 آمادگی و ابلاغ آماده باش نیروها در زمان صدور اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌های هواشناسی از دیگر موارد آماده باش عنوان کرد و گفت: هماهنگی با اعضاء تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه درخصوص مواجهه با بارش‌های احتمالی و فعال‌سازی سامانه فرماندهی سانحه در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

فیاض خاطرنشان کرد: کسب اطلاع از وضعیت انهار و شدت بارندگی ها به هنگام وقوع بارش ها و هماهنگی‌های ترافیکی و لجستیکی با اعضای ستاد بحران منطقه برای جابجایی شهروندان در معرض خطر از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای افزایش آمادگی در پاییز و زمستان امسال است.