به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز گفت: این جشنواره ورزشی به همت اداره تربیت بدنی منطقه و مشارکت شهرداری ناحیه 2 و گروه خیرین بر مدار مهر با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در زمین چمن بوستان مبعث برگزار می شود.

او در تشریح برنامه های این جشنواره گفت: این مراسم ویژه دانش آموزان نوبت اول مقطع دبستان شامل مهارت های پایه کودکان مانند پرتاب توپ، پرش، طناب زنی، دو، بالن سواری و برنامه های دیگر تفریحی است تا اوقات شادی را برای آنان مهیا سازد.

 جعفری با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ارتقای روحیه سرزندگی کودکان با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا می آید، افزود: در پایان برنامه نیز به تمامی کودکان بسته لوازم التحریر و آموزشی اهدا می شود.

برپایه این گزارش؛ اداره تربیت بدنی منطقه با مشارکت گروه خیرین بر مدار مهر از ابتدای مهر همزمان با بازگشایی مدارس در مناسبت های مختلف با حضور در محله ها  ضمن شناسایی و یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار، تلاش می کنند تا هیچ کودکی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازنماند.