به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی دراین جلسه دیدار مردمی افزود: رسیدگی به امور شهروندان یکی از مهمترین مطالبه مردم از شهرداری به شمار می رود ومدیران شهری تلاش مضاعف دارند تا  خدمتگزاری صدیق برای مردم باشند و به وظایف و تکالیف خود عمل کرده و به امور آنان رسیدگی کنند.

وی بابیان اینکه  صیانت از حقوق  شهر و شهروندی با رعایت کامل مصالح  و قوانین ، رویکرد مدیریت شهری است، افزود:  ما خودمان را متعهد به شهر و شهروندان  می دانیم  و امید می رود با تعهد و تخصص و همچنین  مدد گرفتن از مردم  در مسیر رشد و شکوفایی شهر حرکت کنیم.

صالحی با تاکید بر لزوم مشارکت، همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان در امور مدیریت شهری گفت: شهرداری به عنوان نهادی خدماتی و اجتماعی در برابر شهروندان تکالیفی دارد و شهروندان نیز دارای حق و حقوقی هستند که شهرداری موظف به تامین و دفاع از آنها است.

شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه رسیدگی جدی به مطالبات شهروندان و استفاده از دیدگاه ها و پیشنهادات آنها  دردستور کار قرار  دارد،گفت:بدین منظور  با حضور درمساجد ضمن رسیدگی به درخواست ها و مطالبات در گفتگو با شهروندان ،نیازها و فرصت ها را پایش کرده و درجهت رفع نیازها برنامه ریزی می کنیم.