به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4" سید حسین میر اسماعیلی" با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره ) گفت : به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگاه داشتن مناسبت های ویژه انقلابی در آستانه روز دانش آموز ، تکریم خانواده های شهدای دانش آموز منطقه و مسابقات هنری و ادبی دانش آموزان بصیر (ویژه فرزندان پرسنل)  در نظر گرفته شده است.

او در ادامه به عناوین مسابقات بصیر اشاره کرد و گفت : این مسابقات در رشته های نقاشی، کاریکاتور، پادکست، دل نوشته، عکس نوشت، خاطرات، شعر و قطعه ادبی در شبکه های اجتماعی در حال برگزاری است . 

میر اسماعیلی از تجلیل و تکریم از خانواده معظم دانش آموزان شهید خبر داد  و گفت : در روز 13 آبان ماه با حضور تنی چند از مسئولین مدیریت شهری در منزل خانواده معزز شهدای دانش آموز منطقه 4 ضمن دیدار با این عزیزان ، از آنها تجلیل و تکریم خواهد شد .

او همچنین از برگزاری مسابقه تکمیل بهترین جمله و تهیه و تولید محتوای فرهنگی متناسب با 13 آبان در شبکه های اجتماعی و نواختن زنگ حماسه در مدارس منتخب سطح منطقه به مناسبت این روز خبر داد.