به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: این میدان میوه و تره بار در زمینی به مساحت 797 متر مربع و عرصه 531 مترمربع با 4 غرفه شامل میوه، سبزیجات دستچین شده، ذون های بازرگانی و پروتئینی در محله بهار به بهره برداری رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت بازار  میوه و تره بار در محله حقوقی و بهار یکی از مطالبات اصلی شهروندان در طول سالیان گذشته بود که به دلیل محدودیت منابع مالی و نبود زمین همواره نتوانسته بودیم به این خواسته شهروندان جامه عمل بپوشانیم اما خوشبختانه با پیگیری مردم و تلاش شهرداری امروز این بازار در خیابان سمیه ایجاد شده و شهروندان ساکن این محلات می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. 

شهردار منطقه 7 ضمن بیان این مطلب که توسعه کمّی بازارهای میوه و تره بار در محله‌های پرجمعیتی که فاقد این مراکز هستند در دستور کار این منطقه قرار دارد، تاکید کرد: میادین میوه و تره بار بخشی از بار  خانوارها را  به دوش می کشند و در این شرایط دشوار اقتصادی علاوه بر گسترش مناسب در سطح شهر به اقتصاد خانوار نیز کمک می کنند.

به گفته وی با هدف آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، علاوه بر عرضه انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، عرضه سایر محصولات مورد نیاز، همچون مواد پروتئینی و محصولات تنظیم بازار در این میدان به شهروندان و مراجعین عرضه می شود.