به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ فروزنده در ابتدای این بازدید با حضور در ساختمان ناحیه۳ این منطقه در جلسه ای با حضور شهرابی مدیرکل بودجه و مدیران ستادی معاونت برنامه ریزی، سرمایه انسانی، مدیران و مسئولین منطقه، ضمن اطلاع از روند آخرین وضعیت امور، از برنامه های آتی و در دست اقدام مطلع شد.

 وی بر توجه ویژه به موضوعات پرتکرار و مراجعات از سوی مردم اشاره و بر جلب رضایت شهروندان تاکید کرد. معاون شهردار تهران ضمن استماع گزارش هادی ملازاده، شهردار ناحیه۳ این منطقه بر شناسایی و ارائه مدل جهت پیشگیری از بروز زمینه های احتمالی فساد، به‌ویژه در مراجعات مردمی تاکید کرد.

 در این نشست هومن نصیری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه نیز گزارشی جامع از روند اقدامات و فعالیت های صورت گرفته ارائه و به تشریح برنامه های آتی و در دست اقدام پرداخت.

 در ادامه، فرزنده معاون شهردار تهران به بازدید میدانی بوستان ترافیک، بعثت، میثاق، مجموعه الحاقی شهربانو، محدوده محله باغ آذری، موزه محلات و ... پرداخت و در پایان با حضور در یادمان شهدای گمنام به شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

 معاون شهردارتهران پس از بازدیدهای میدانی، در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۱۶ حاضر و به دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان این منطقه پرداخت. در پایان، وی در سومین نشست از پویش هفتگی "قرار خدمت" حضور یافت.