به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران " سید حسین میراسماعیلی "با اشاره به قدردانی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی  گفت : همزمان با فرارسیدن ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی و  به منظور بزرگداشت اهالی قلم از نویسندگان، اهل قلم ، کتابداران ، صاحبان کتابخانه های خانگی و ...   با حضور شهرداران نواحی ۹ گانه همراه با شورایاری ، مدیران محله ها  سطح نواحی تقدیر می شوند. 

اودر ادامه با اشاره به برنامه های مجازی این هفته افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی ، اجرای پادکست فرهنگی ،  مسابقات فرهنگی ، هنری شامل تولید پادکست ، عکس و فیلم با موضوع کتابخوانی و معرفی کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های مجازی هفته کتابخوانی است.

میراسماعیلی همچنین با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته کتاب گفت : در این هفته طرح نذر فرهنگی با اهدای کتاب های کمک درسی به دانش آموزان کم برخوردار با مشارکت سرای محله های ۲۰  گانه  و  همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در ساختمان های تابعه شهرداری و سرای محله ها  در نظر گرفته شده است. 

مدیر روابط عمومی منطقه 4 در پایان از برگزاری تورکتابگردی در منطقه ۴ با حضور اهالی فرهنگ و هنر و شهرداران نواحی به منظور بازدید از کتابخانه های سطح منطقه  در هفته کتاب خبر داد.