به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،مهدی صالحی، شهردار منطقه 2 در این مانوربا اشاره به آمادگی و توان حداکثری منطقه برای مدیریت بارش های فصلی ،گفت:این مانور با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، مسیرهای تعیین شده، شرح وظایف هر یک و بررسی وضعیت مکانیکی ماشین آلات و رفع نواقص احتمالی برگزار شد.

 وی اظهار داشت: شهرداری منطقه دوبا جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی 9گانه ، سایت  مرکزی و همچنین سایت های بزرگراهی  ، برای بارش‌های پاییزی و زمستانی به آمادگی رسید.

شهردار منطقه  دو تصریح کرد:   100 دستگاه ماشین الات شامل کامیون‌های نمک پاش مکانیزه، کامیون‌های تیغه دار، کمپرسی ده چرخ، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی و بابکت  و همچنین تامین  نیروهای اپراتور مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

وی افزود: به منظور هم افزایی در خدمت رسانی به شهروندان هماهنگی های لازم  با پلیس راهور، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات رسان  صورت گرفته است تا عملیات برف روبی به نحو احسن انجام شود.

صالحی  خاطر نشان کرد: همزمان با تجهیز 16 سایت برف روبی ، 250دستگاه مخزن شن مخصوص در معابر اصلی و فرعی جانمایی و در آن ها کیسه شن مخصوص جهت دسترسی شهروندان قرار داده شده است تا در مواقع ضروری و پیش از رسیدن نیروهای برف روب اقدام به بازگشایی معبر نمایند