به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان ‌کلانشهرهای کشور به میزبانی تبریز با قهرمانی تیم شهرداری تهران پایان یافت. 
در این دوره از مسابقات ۸ تیم از شهرهای مشهد، بندرعباس، شیراز، همدان، کرج، یزد، تهران و تبریز حضور داشتند.
مسابقات طی دو‌ روز و ‌در ۷ دور برگزار شد، تیم شهرداری تهران با کسب بیشترین امتیاز، در جایگاه نخست شهرداری تبریز و شهرداری مشهد نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
گفتنی است بر اساس نتایج فوق، شهرداری تهران توانست ضمن کسب مقام اول تیمی، عناوین برتر میزهای مسابقات را هم به خود اختصاص دهد.
لازم به توضیح است رحیم تعاونی که به عنوان راهبر در شرکت بهره برداری متروی تهران مشغول به کار است. تاکنون موفق به کسب مدال برنز مسابقات جهانی لتونی در سال ۲۰۱۷ همراه با تیم شهرداری(بدون بازی در دور آخر با بازیکن رژیم اشغالگر قدس)،مقام اول مسابقات بین المللی جام خزر، نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی جام سرداران آذربایجان، قهرمانی در مسابقات کلانشهرهای کشور و استان تهران در ۳ دوره، چندین دوره قهرمانی کشور و استان تهران در مسابقات کارگری و ۱۸ عنوان قهرمانی در رده کشور در مسابقات مختلف استان ها و فدراسیون شطرنج شد و به عنوان مربی رسمی فدراسیون شطرنج و بازیکن بین المللی است.