به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نشست هماهنگی اجرای طرح "تحول در نگهداشت شهر" که مهم ترین مأموریت مدیریت شهری دوره جدید در شهر تهران است؛ با حضور سید محمد موسوی شهردار منطقه 11،  یار محمدی مدیر طرح نگهداشت شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار و طی آن فرآیند اجرای این طرح در بخش مرکزی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، موفقیت اجرای طرح را در گرو تبیین فرهنگ بسیجی عنوان کرد و گفت: در این طرح و تمام کارهای مد نظر که قرار است انجام دهیم؛ اگر با نگاه بسیجی جلو برویم موفقیت حتمی است. بسیجی یعنی بی تفاوت نبودن. بنابر این در اجرای طرح "تحول در نگهداشت شهر" نیز با همین تفکر باید نسبت به تمام امورات شهری احساس وظیفه کنیم و موضوعات شهری را ببینیم.

شهردار منطقه 11  ضمن تأکید بر توجه به قشر کارگر و پرهیز از فشار اضافی به آنان، از مسئولین اجرای طرح خواست نظارت ها استمرار یافته و هدف گذاری و کنترل و ارزیابی به صورت مستمر انجام شود.

در ادامه یار محمدی مدیر اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر در این باره گفت: در این طرح نخستین ارزیابی رسمی مدیریت شهری جدید که موجب تصمیم سازی و تعیین رویکرد آینده در شهر تهران خواهد شد؛ انجام می شود که بسیار حائز اهمیت است.

یارمحمدی با بیان این که طرح تحول نگهداشت شهر مهم ترین مأموریت مدیریت شهری جدید شهر تهران است؛ افزود: اهداف این طرح که اجرای آن برای یک دوره دو ماهه در تمام مناطق شهر تهران آغاز شده؛ آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان و به کارگیری حداکثری ظرفیت پیمانکاران است.

مدیر اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر ادامه داد: از طریق سامانه های ارتباطی 137 و 1888 به عنوان مهم ترین درگاه ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری بیش از 36هزار آیتم ثبت شده است که 1837 مورد مربوط به منطقه 11 بوده است.

اوهمچنین با تأکید بر این که اجرای طرح "تحول در نگهداشت شهر" هیچگونه بار اضافی و بودجه ای برای شهر ایجاد نخواهد کرد؛ یاد آور شد: با استفاده از ظرفیت های موجود تحرک خوبی در شهر ایجاد می شود که دو ماه آینده از طریق سامانه های 137 و 1888 نتایج این طرح ارزیابی می شود.

در ادامه شهرداران نواحی، معاونین و مدیران شهری نظرات خود را در خصوص ظرفیت های اجرایی، نقاط قوت و ضعف و چالش‌های پیش رو در اجرای این طرح  را ارائه دادند.