به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، قدرت اله محمدی در نشست مشترک خود با اعضای کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به لزوم تکمیل سامانه هوشمند بند ۲۰ تاکید کرد و گفت: برای این سامانه اقداماتی انجام شده است اما هنوز کاملا قابل اتکا نیست. اجرای آن باید به نحوی صورت بگیرد که پیگیری مستمر و لحظه‌ای در آن امکان پذیر باشد. 

 وی در ادامه تاکید کرد: نظارت عالی و کنترل همه‌جانبه بر  روند صدور تا اجرای دقیق آرا به اجرای بهتر خدمات می‌انجامد و هوشمند سازی می‌‌تواند زمینه مناسبی برای کنترل و نظارت شفاف باشد.

در ادامه این نشست، جعفر شریبانی ، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برای تکمیل سامانه بند ۲۰ باید زمان‌بندی دقیق تعریف شود، اظهار کرد: باید امکان طبقه‌بندی پرونده‌های مزاحمت صنایع و مشاغل و آرای صادره بر اساس اولویت، گزارش گیری و ارائه آمار آنلاین در این سامانه پیش‌بینی شود تا سامانه ای کاربردی باشد. 

وی افزود: جلسات مشترک  در زمینه بند ۲۰ باید مستمر و با فاصله زمانی مقتضی برگزار شود تا تعامل بیشتر ما زمینه‌ساز استفاده از ظرفیت قانون‌گذاری و سیاست گذاری برای حل مشکلات شهروندان باشد. 

سوده نجفی، عضو دیگر شورای شهر نیز در این نشست بر ضرورت تعامل بیشتر برای احصا مشکلات قانونی و ارائه راهکار‌های عملی تاکید کرد‌ .