به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: مسئولیت ما به عنوان بسیجی در کار و زندگی دوچندان است و امیدوارم با تلاش و روحیه بسیجی موجب تحول و تغییر در منطقه منطقه 15 باشیم و کیفیت زندگی شهروندان مومن و ولایی این منطقه را ارتقا دهیم.

او گفت: ساختار بسیج ساختاری مردمی است و مردم براساس ایمان قلبی و اعتقاد خود نه حقوق مادی یا کسب امتیاز دنیوی در این چهل سال در عرصه های مختلف این نهاد مردمی، یاری گر نظام و انقلاب بوده اند. 

شهردار منطقه اضافه کرد: اولویت ما مسجدمحوری، محله محوری و خدمت رسانی به مردم است و معتقدم برای تحول محله ها نیاز به حضور نیروهای نخبه و معتمدین داریم که نشست های هم اندیشی با این اقشار مستمر برگزار خواهد شد . 

صباغ در پایان از همکاران درخواست کرد در این شرایط اقتصادی کشور با مردم و ارباب رجوع با تکریم ، احترام  و صبوری رفتار کنید و سعی کنید تا با ایجاد رضایت مندی و تسهیل فرایند خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.

برپایه این گزارش؛ جشن گرامیداشت هفته بسیج  ویژه پرسنل با حضور شهردار، معاونین منطقه و پرسنل شهرداری منطقه 15 در سالن آمفی تئاتر برگزار شد و در ادامه مراسم  از بسیجان نمونه تقدیر شد.