به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "رضا معلم" در این باره گفت: در راستای طرح نگهداشت شهر و  به منظور رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از بصری و صوتی و در راستای اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و داشتن شهری سلامت و آراسته، عملیات شناسایی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی با هماهنگی مراجع قضایی در حال اجراست.

او همچنین با اشاره به پارک خودروها در پیاده روها و محل تردد شهروندان گفت: در این طرح با تمامی خودروهای اسقاطی که مدت هاست در محله ها و معابر پارک شده و یا حتی خودروهایی که در پیاده روها و محل عبور و مرور شهروندان پارک می شوند، به طور جدی برخورد خواهد شد و در صورت تکرار و توجه نکردن به اخطارهای شهرداری از سطح منطقه جمع آوری و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

معلم  برقراری نظم عمومی  و رفاه حال شهروندان را از اهدف اصلی ساماندهی اصناف بیان کرد و گفت: ایجاد نظم عمومی در معابر، رفع مزاحمت برای شهروندان، کاهش آلودگی های زیست محیطی و رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از تضییع حقوق افراد قانونمدار، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و ... از اهداف مهم این طرح عملیاتی است.

معاون شهردار منطقه 4  افزود: در ادامه این عملیات در صورت نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف این واحدها پلمپ خواهند شد.