به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با تاکید بر اینکه هدف مدیریت شهری خدمت خالصانه به مردم است، افزود: «طرح تحول نگهداشت شهر» در سطح محلات با محوریت معابر منتهی به منازل خانواده معظم شهیدان قاسمی، مهدوی، رهبری، موحد، توکلی جم، اشرف، رحیمی و جاوید پور  و 6 کوچه اطراف آن محدوده  در نواحی هفتگانه به اجرا درآمد.

او افزود: این طرح فقط مختص خانه شهید نمی باشد بلکه به عنوان تبرک کار از جلوی درب خانه شهیدان آغاز می‌شود ولی اقدامات فقط مختص آن کوچه نبوده و تمام کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف محل و ناحیه شامل فعالیت‌ها می‌شوند.

صباغ با اشاره به اینکه اکیپ های نواحی متشکل از  نیروهای خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی است، افزود: رفت و روب، شست و شوی معابر، طعمه گذاری، کندوکوب، هرس درخت، جمع آوری مصالح ساختمانی، رنگ آمیزی معابر، حذف زواید فیزیکی جداره ها، رفع سد معبر،  بهسازی و احداث نهر و  نصب علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله این اقدامات در «طرح تحول نگهداشت شهر» است .

شهردار منطقه در پایان اضافه کرد: این طرح با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات 19 گانه و ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان جنوبشرق پایتخت به مدت 2 ماه تا 22 دی ماه ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش؛ سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن بازدید و نظارت بر اجرای طرح، با خانواده معظم شهدا دیدار کرد و نظرات آنها را برای بهتر اجرا شدن طرح تحول جویا شد.