به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه ۶ ، شهردار قلب پایتخت بهمراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۶ از بنای قدیمی منزل استاد کمونه که توسط وی طراحی و ساخته شده است بازدید کرد و در خصوص همکاری های فی مابین و انتقال تجارب شهرسازی گفتگو و تبادل نظر کرد.

بر اساس این گزارش محسن محمدی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه، سعید تیموری سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ، ابراهیم وجدانی مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی ، فرزاد هنرور شهردار ناحیه ۵ و عبدالرضا زندی مدیر اجتماعی ناحیه ۵شهردار منطقه ۶ را در این دیدار و بازدید همراهی کردند.

در پایان این نشست صمیمانه رنجبریان به پاس سالها خدمات در عرصه معماری و شهرسازی شهر تهران و کشور با اهدا لوح تقدیر از استاد کمال کمونه تجلیل و قدردانی کرد.

استاد کمونه در ۹ مرداد ۱۳۱۲ در تهران متولد شد. درسال ۱۳۳۵ وارد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران شد و تحصیل در رشته معماری را آغاز کرد.

وی پروژهای هتل سازی ، شهرک سازی ، ساخت بیمارستان های دولتی وخصوصی  ، اماکن و مراکز تفریحی و گردشگری  ، ساختمان های اداری و تجاری ، ساختمان های آموزشی و دانشگاهی و بسیاری پروژه های ملی وبومی را در کارنامه  خود دارد و از جمله آنها می توان به بیمارستان های سینا و پارس ، دانشگاه علم و صنعت  و دانشگاه شیراز، هتل خیام مشهد ، پارک شهرتهران ، دادگستری های کرمانشگاه و رشت اشاره کرد.