به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 3، حسین سیگارودی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست درباره تفاهم نامه اجرای طرح کاهش پسماند(کاپ) بین شهرداری و وزارت نیرو گفت: بر این اساس طرفین ملزم به ارتقای سطح تفکیک پسماند در مبدا و حفظ محیط زیست شهری می شوند.

او افزود: با انعقاد این تفاهم نامه، شهرداری منطقه 3 و وزارت نیرو برنامه های مدونی را برای دستیابی به الگویی مناسب جهت سایر نهادها و سازمان ها پیش بینی می کنند.

سیگارودی ابراز داشت:  برای اجرای طرح کاپ تاکنون 200عدد مخزن کارتن پلاست و 14عدد مخزن 240لیتری چرخدار تحویل وزارت نیرو شده است.  

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 اظهار داشت:آموزش حضوری این طرح، اعزام خودروی ویژه برای جمع آوری و دریافت پسماند های خشک در روز های تعیین شده و تحویل مخازن ذخیره سازی موقت از تعهدات شهرداری منطقه در تفاهم نامه طرح کاپ است.

لازم به ذکر است؛ آموزشگران طرح کاپ با حضور در مدارس، جنب غرف بازیافت، مراکز مذهبی، منازل، مجتمع های بلند مرتبه، میادین میوه و تره بار و درمانگاه های منطقه 3 اطلاعات ارزشمندی درباره تفکیک پسماند در مبدا به مخاطبانشان ارائه می کنند.