به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دکتر محمدهادی علی‌احمدی که در نشست با دبیران کانون افراد دارای معلولیت محلات سخن می گفت تصریح کرد: در حُسن اجرای قوانین مناسب‌سازی شهر برای افراد دارای معلولیت، این موضوع باید در تمام ارکان شهر مورد توجه جدی قرارگرفته تا بتوانیم با مشارکت انجمن‌های فعال، سازمان‌های مردم‌نهاد، اهتمام جدی مدیران بالادست و کارشناسان اجرایی به اهداف از پیش تعیین‌شده در توزیع عادلانه خدمات به عموم شهروندان بویژه برسیم.

او با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در اصلاح نگرش ها به مقوله معلولیت، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، اذعان داشت: با ایجاد شرایط مناسب شهری برای تردد افراد دارای معلولیت  حضور این قشر را در بخش های مختلف تحصیلی، اشتغال، تفریح، درمان و ... را در سطح شهر شاهد خواهیم بود و بر همین اساس می بایست با تأمین زیرساخت ها و مناسب سازی محیطی که اجرای  برای افراد با نیازهای خاص وضع مطلوبی را ایجاد کرده و مشکلات این شهروندان عزیز را برطرف نماییم.

گفتنی شهردار منطقه۱۳ در پایان این نشست ضمن استماع مسائل و مشکلات دبیران کانون افراد دارای معلولیت محلات، با اهدای لوح و هدایایی از خدمات ایشان تقدیر کرد.