به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر،  قدرت‌اله محمدی  با ارائه گزارشی از اجرای  مصوبات نشست گذشته و اقدامات انجام شده و برنامه های آتی ساماندهی مشاغل اظهار کرد:  همین الان هم وقت برای اقدام و عمل تنگ است بنابراین باید برنامه ای جامع  عملیاتی برای پیشبرد امور ساماندهی  تدوین شود. 

وی ایجاد توازن بین ساماندهی صنایع بزرگ و  سامان بخشی مشاغل و اصناف را ضروری دانست و گفت: پدیده های همچون ساماندهی دست فروشان، وانت بارها، فروشندگان سیار اغذیه امری مهم است و باید بر اجرای دقیق و صحیح کار با مشارکت دستگاه های متولی و ذیربط نظارت شود. 

آرام، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری تهران در این نشست با اشاره به ابعاد استانی و ملی برخی مشکلات  ساماندهی مشاغل، آمادگی فرمانداری تهران را برای پیگیری موضوعات در دیگر مراجع مرتبط اعلام کرد و افزود:  با اشاره به ماده 6 آیین نامه ساماندهی، مصوب هیات محترم وزیران، اجرای مصوبات کارگروه  حاضر را برای دستگاه ها الزامی دانسته و پیگیری فرمانداری تهران در تحقق اهداف تعیین شده در حوزه ساماندهی مشاغل ضروری است. 

در ادامه هریک از حاضران محترم در نشست، دیدگاه های خود را بیان کرده و آمادگی دستگاه متبوع خود را برای همکاری در اجرای طرح های ساماندهی مشاغل مزاحم اعلام کردند. 

  برابر بند 2 ماده 3 شیوه نامه تشکیل کارگروه محلی ساماندهی، نشست ها هر ماه یکبار و بصورت گردشی در محل سازمانی عضو تشکیل شود.

بر اساس این گزارش، مصوبات بر گزاری نشست های ماهانه به میزبانی اعضای کارگروه و پیگیری دبیرخانه به سازمان‌های مربوطه از مصوبات این دوره نشست کارگروه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهر تهران بود.