به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی ضمن اعلام این خبر تأکید کرد: توجه به معیشت بانوان، به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار از مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی در میهن اسلامی است و بدون شک یکی از بهترین شیوه‌های کمک به این امر، تشویق و ترویج کارآفرینی برای این قشر جامعه است.

وی کسب درآمد از هنر دست را از شیرین‌ترین راه‌های کسب درآمد خواند و افزود: بانوان این سرزمین، به مصداق این مثل معروف که «هنر نزد ایرانیان است و بس» همواره در طول تاریخ خالق زیباترین انواع صنایع‌دستی بوده‌اند تا آنجا که هنر دست آنها زبانزد اقصی‌نقاط جهان بوده و یکی از افتخارات و ویژگی‌های برجسته کشور ما همین هنردوستی و پرورش هنرمندان است.

شهردار قلب طهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه موقت از آثار بانوان سرپرست خانوار منطقه 12 در ساختمان شهرداری این منطقه بیان کرد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته از شنبه هفته گذشته تا پایان هفته برای همکاران محترم برگزار شد، آثاری همچون کیف‌های چرم و... ، رومیزی، سرویس خواب و دیگر انواع صنایع‌دستی ارائه گردید.

گفتنی است نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی و دست‌سازه‌های بانوان سرپرست‌ خانوار، به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه 12 و مشارکت بانوان کارآفرین و هنرمند، همه‌روزه از 8 صبح تا 2 بعد از ظهر در ساختمان اصلی شهرداری منطقه 12 دایر بود که با استقبال خوبی از سوی کارکنان این منطقه روبه‌رو شد؛ ازاین‌رو مقرر گردید نمایشگاه‌های از این دست در برنامه‌های آتی نیز در این مکان دایر شود.