به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، شامگاه دوشنبه، 15 آذرماه، جلسه ملاقات شهردار منطقه 12 با مردم در مساجد با حضور سیدمحمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان و شهرداران نواحی، هیأت‌امنای مسجد و جمعی از مردم در مسجد آیت‌الله کاشانی واقع در خیابان پامنار ناحیه 2 شهرداری منطقه 12 برگزار شد.

در این جلسه که طبق روال برنامه منظم هفته‌های گذشته، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد منطقه 12 برگزار می‌شود، نخست آقامیری بر دیدار رودروی مسؤولان با مردم برای حل مشکلات آنها تأکید کرد و گفت: هدف از اجرای ملاقات‌های مردمی شهرداران مناطق در مساجد این بوده که هم در مساجد که پایگاه‌های دینی ما هستند، حاضر باشیم و هم از نزدیک بتوانیم با مردم ملاقات کنیم و با مشکلات آنها آشنا شویم.

وی با یادآوری این نکته که نمی‌خواهیم از پشت اتاق‌های دربسته به تصمیم‌گیری در رسیدگی به امور شهروندان بپردازیم، افزود: الحمدالله، شهردارانی اکنون رأس کار قرار گرفته‌اند که نیروهای جوان، پرتلاش، پرکار و متعهد و مقیدی هستند و ازآنجا‌که اقشار مختلف مردم در مساجد حضور پیدا می‌کنند، دیدار با آنها جمع‌بندی خوبی از وضعیت محله و منطقه ارائه می‌دهد که در تصمیم‌گیری برای اقدامات آتی مفید است.

در ادامه یزدی ضمن خیرمقدم به حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در برنامه، وجود اخلاص در نیات مسؤولان را عامل مؤثری در نتیجه‌بخش‌بودن اقدامات آنها دانست و گفت: ازآنجاکه دولت مردمی، مجلس، شورا و شهرداری مردمی، خالصانه و با حداکثر توان کار می‌کنند، خدا هم مدد می‌کند و برنامه‌ها به ثمر می‌رسد.

وی با اشاره به مدت نزدیک به دو ماه از حضور خود به عنوان شهردار منطقه افزود: در این مدت، اولویت من نشستن در جلسات این‌چنینی در مساجد و ملاقات چهره‌به‌چهره با مردم بوده که تلاش کرده‌ام به درخواست‌های آنان پاسخ مناسب دهم.

شهردار قلب طهران سپس منطقه 12 را منطقه ویژه‌ای از حیث مسائل شهری خواند و بیان کرد: ضروری است نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران به این منطقه مانند دیگر مناطق نباشد؛ چراکه در این منطقه بزرگراهی ایجاد نشده و ابرپروژه‌های دیگر مناطق در آن اجرا نشده؛ به این دلیل که این منطقه، قلب تاریخی طهران و منطقه مرکزی است؛ درهرحال در این منطقه هم مسأله نگهداشت شهر و هم محقق‌شدن پروژه‌های بزرگ باید صورت گیرد که برای رسیدن به هر دو هدف، تلاش خواهم کرد.

پس از سخنان شهردار، جلسه ملاقات مردمی برگزار و در آن به درخواست‌های تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

گفتنی است دیدار با خانواده شهید غضنفر فاتحی و شهید محمد فاتحی در محله هرندی، واقع در ناحیه 4 و شهید علی مرادی واقع در ناحیه 2 نیز پیش از این دیدار انجام شد که این دیدارها همواره طبق روال هفته‌های گذشته، پیش از مراسم ملاقات مردمی برگزار می‌شود و طی آن ضمن جویاشدن احوال خانواده‌ها به مشکلات و مسائل آنها رسیدگی می‌گردد.