به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه ۳، مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: برخلاف طرح تفصیلی، خیابان 25 گاندی در سنوات گذشته بن بست بود که به منظور کاهش تاخیر در شبکه معابر اطراف آن، از سمت نلسون ماندلا بازگشایی شد. 

او ابراز داشت: تسهیل تردد عبور و مرور شهروندان  از اقدامات مهم در مدیریت شهری است که شهرداری منطقه 3 با فراهم‌آوردن شرایط لازم در نقاطی که از حجم ترافیکی بالایی برخوردار هستند این امر مهم را تسهیل می نماید.  نخعی پور اظهار داشت: برای اجرای این راه دسترسی، ابتدا سامان‌دهی مسیر با حذف مشکلات موجود و بهبود آن را در دستور کار داشتیم که برای این کار در چند مرحله، زیر‌ساخت‌هایی مانند هدایت‌های آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی را انجام دادیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 افزود: بازگشایی معابر به منظور دسترسی آسان به سایر نقاط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش حجم ترافیک صورت می پذیرد. 

او گفت: با توجه به اینکه خیابان گاندی دارای مراکز جذب بالایی است و از خیابان‌های با اهمیت برای اهالی محدوده منطقه است و گاهاً دارای عملکرد فرامحله‌ای و منطقه‌ای می باشد بازگشایی معبر 25 از اهمیت خاصی برخوردار است.