به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی در حاشیه این دیدار گفت: ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار فرصت مناسبی است تا آن‌گونه‌ که شایسته است از زحمات کادر درمان و به‌ویژه پرستاران عزیزمان قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم کشور در هر دوره از تاریخ شاهد ایثارگری گروهی از هموطنان هستندگفت: بعد ازایثارگری های بسیجیان در دوران دفاع مقدس و جهادگران در دوران آبادانی ، در این دوسال گذشته جامعه ایثارگری کادر درمان را شاهد بود.

وی افزود:  با همه‌گیری بیماری کرونا مدافعان سلامت همچون مدافعان امنیت برای حفاظت از مردم از جان و دل مایه گذاشتند و در  این ایام مدافعان سلامت با تأسی از اشارت های دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند.

 صالحی گفت:نقش مدافعین سلامت نقش ارزشمند بوده و استمرار راه شهدای والامقام دفاع مقدس است و ایثار و از خودگذشتگی کاردرمان حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسامی است و جان خود را برای حفظ سلامت مردم فدا کردند .

شهردار منطقه2 افزود: پرستاری یعنی صبر، فداکاری و بردباری و چه زیبا این روز با ولادت حضرت زینب (س) همزمان است که خود اسوه صبر، استقامت و فداکاری می‌باشد

وی افزود:بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی به تأسی از آن بانوی بزرگ، مدالی پر افتخاری خواهد شد بر سینه جامعه پرستاری و سالیان دراز در یاد و خاطرات مردم خواهد ماند که آنها چگونه با فداکاری خود  به بسیاری زندگی بخشیدند.

براساس این گزارش شهردار منطقه 2 در پایان این دیدار با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از پرستاران تقدیر کرد.